Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

ببخش بر من خدا تنها ترینم

به تنهاییم قسم تنها ترینم 

که تنها خرده ای روی زمینم  

هزاران بار کردم کبر اما 

هنوزم غیر خود تنها نبینم 

 

به هر کس که دشنام داد بر من 

به هر کس که نشستست در کمینم  

تو امروز را ببخش بر من برادر  

خدا داند که من تنها همینم 

 

سوال بی جوابی در دلم هست 

که با یادش عرق زد بر جوینم 

 

چرا عاشق شدم دیروز که امروز 

به بادی دادمی  آداب دینم

نظرات 2 + ارسال نظر
فانتزیا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 http://fantasia.blogsky.com

آخ که چقدر دوسش داشتم مرد پست دوم

ش یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:03

شعرهات قشنگ و بی نقصن...
صاف صاف
مثل قدیم
مثل همیشه
خوشحالم که هستی و می نویسی
باور کن
واقعا خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد