Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

محمد کجای کاری؟

سهم من از کل دنیا شده شب تا صبح بیداری
اینهمه دیروز دویدی حالا بنگر که چی داری
محمد کجای کاری
این روزا بعضی سواره ، بعضی هم هنوز پیاده
اما من جدا از این دو ، شدم مثل اسب گاری
محمد کجای کاری
روزای سختی گذشته ، اما انگار موندگار
خنده پر زده ز لبهام ، حتی دلخوشی نداری
محمد کجای کاری
حتی یک رفیق آدم ، یک کمی درس رفاقت
نه عزیز و عشق یاری که بگیره روزگاری
محمد کجای کاری
ای خدا دلم گرفته از همین مردم نا اهل
دیگه حتی از دلم رفت ، وطن و شهر و دیاری
محمد کجای کاری

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 http://kame-akhar.blogsky.com

وجدانا کجای کاری؟

خودمم توش موندم

مانی.م جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:27 http://paradoxist.blogfa.com

محمد، رفیق ورق باز حرفه ای من، میبینم که آثت رو شده و به بی بی باختی D:
اینهمه با خودت بد تا نکن رفیق، اینهمه حواست به پشت سرت نباشه پسر، زندگی با اینکه قشنگ نیست ولی میشه خنگ بود و قشنگ دیدش

بازم حرفای سیاسی زدیD:
باشه متحول شدم
پارسال باهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد