Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

نگذار تنها بخوابم !

 لیتیوم ، نمی خوام که من رو زندانی کنی  Lithium- don't want to lock me up inside
 لیتیوم ،نمی خوام فراموش کنم که بدون اون چه احساسی دارم  Lithium- don't want to forget how it feels without
 لیتیوم ، من میخوام عاشق غم و اندوهم باشم   Lithium- I want to stay in love with my sorrow 
  ولی خدا میخوام فراموشش کنم oh but God I want to let it go

بیا بخواب ، کاری نکن که تنها بخوابمcome to bed, don't make me sleep alone  

نتونستم پوچی رو پنهان کنم و تو اون رو نمایان کردی  couldn't hide the emptiness you let it show
 هیچوقت نمی خواستم که به این اندازه سرد بشه !    never wanted it to be so cold
 به اندازه کافی مست نشدی که بگی عاشقم هستی ؟!   just didn't drink enough to say you love me  

 من نمی تونم به خودم تکیه کنم !   I can't hold on to me
 در شگرفم که من چه مشکلی دارم !؟  wonder what's wrong with me

لیتیوم ، نمی خوام که من رو زندانی کنی Lithium- don't want to lock me up inside
 لیتیوم ،نمی خوام فراموش کنم که بدون اون چه احساسی دارم Lithium- don't want to forget how it feels  

لیتیوم ، من میخوام عاشق غم و اندوهم باشم  Lithium- I want to stay in love with my sorrow 

نمیخوام اجازه بدم که این بار من رو شکست بده Don't want to let it lay me down this time
 اراده من رو واسه پرواز کردن نابود کنه !  drown my will to fly 

من خودم رو در تاریکی میشناسم  here in the darkness I know myself
 تا اون رو فراموش نکنم نمی تونم خودم رو رها کنم can't break free until I let it go

اجازه بده که من رها شم   let me go

 عزیزم من تو رو می بخشم  Darling, I forgive you after all
 هر چی که باشه ، هر چیزی از تنهایی بهتره !  anything is better than to be alone
 حدس میزنم این من بودم که در نهایت باید شکست می خوردم  and in the end I guess I had to fall
 همیشه خودم رو در میان خاکستر ها پیدا میکنم ! always find my place among the ashes

من نمی تونم به خودم تکیه کنم !   I can't hold on to me
 در شگرفم که من چه مشکلی دارم !؟ wonder what's wrong with me

 لیتیوم ، نمی خوام که من رو زندانی کنی  Lithium- don't want to lock me up inside
 لیتیوم ،نمی خوام فراموش کنم که بدون اون چه احساسی دارم  Lithium- don't want to forget how it feels without
 لیتیوم ، من میخوام عاشق غم و اندوهم باشم  Lithium- I want to stay in love with my sorrow 
  ولی خدا میخوام فراموشش کنم   oh but God I want to let it go                                           

                                            Lithium lyrics                Evanescence

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد