Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

بگو تا بگویم

صد ها بار این دل را شکستی
نفهمیدم ،نفهمیدم که هستی
صدها بار از من دل بریدی
به رویا دیدمی اینجا نشستی

.....................

چه گویم از جفا نی از وفایت
ندیدم لحظه ای از تو صفایت
گرفتی دست گرمم را به سردی
به دل دارم من عشقت تا نهایت

.....................

بگو ای برده دار ،دار هستی
بگو این لحظه را با کی نشستی
خدا هر لحظه را از من نگیرد
که با عشقت ، بد افتادم به مستی

....................

صدای پای تو در گوش من ماند
دلم را از نخست ، تا حال لرزاند
به دادارم قسم ای نبض قلبم
موذن نی به اسمت ، کی اذان خواند؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بنیانگذار محبت پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 http://sad-pand.mihanblog.com

سلام دوست من
امیدوارم خوبه خوب باشی
خوشحال میشم به وبم بیای انتقاد کنی
در ختم قران ماه مبارک رمضان شرکت می کنی؟خیلی ثواب داره اون هم تو ماه رمضان،دوست داشتی بیا ثبت نام کن
من وب هارو به صورت آفلاین می خونم
چند جمله واست می فرستم بهشون دقت کن
التماس دعا

زندگی مثل بازی شطرنج میمونه ،اگه بلد نباشی همه میخوان یادت بدن همه میخوان شکستت بدن. وقتی هم که یاد گرفتی

در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی هستند، از بودن با آنها لذت می‌بری ولی با آنها به جایی نمی‌رسی.

امام صادق علیه السلام : هر کس قرآن را از رو بخواند، از بهره بینایى برخوردار است و از گناه پدر و مادرش کاسته مى شود، هر چند کافر باشند.

قال رسول الله (صلى الله علیه و آله):
من تلافیه آیة من القرآن کان له مثل اجر من ختم القرآن فى غیره من الشهور. (5)
ترجمه:
اگر کسى در این ماه یک آیه از قرآن تلاوت کند، ثوابش مثل کسى است که در غیر ماه رمضان یک ختم قرآن کرده است

faryad پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://mojebigarar.blogfa.com/

در روز قدس با طنین مرگ بر دیکتاتور لرزه بر اندام خامنه ای بیندازیم

مهرداد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:45 http://boudan.blogsky.com/

صدای پایت تا ابد می ماند در گوش دل بودنمان
این صدای عشق است که تا ابدیت جاری می شود . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد