Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

Nine Act Tragedy

تراژدی در نه پرده

My Immortal - Evanescence

I''m so tired of being here

از بودن در اینجا خسته شدم
Suppressed by all my childish fears

تحت فشار ترسهای کودکانه قرار گرفتمAnd if you have to leave, I wish that you would just leave

اگه مجبوری ترکم کنی، آرزو می کنم که هرچه زودتر بری
Your presence still lingers here

چون وجودت رو هنوز اینجا احساس می کنم
And it won''t leave me alone

و من رو تنها نمیگذاره
These wounds won''t seem to heal

به نظر نمیاد که این زخمها خوب شدنی باشن
This pain is just too real

این درد خیلی کاریه
There''s just too much that time cannot erase

اینقدر کاریه که زمان هم نمیتونه اون رو خوب کنه
When you cried I''d wipe away all of your tears

وقتی گریه می کردی اون من بودم که اشکهات رو پاک می کردم
When you''d scream I''d fight away all of your fears

وقتی جیغ می زدی اون من بودم که با ترسهات می جنگیدم
And I held your hand through all of these years

این من بودم که این همه سال دستت رو می گرفتم
But you still have all of me

با این همه، هنوز با تمام وجود مال تو هستم
You used to captivate me by your resonating light

عادت داشتی من رو مجزوب نورهای طنین اندازت کنی
Now I''m bound by the life you left behind

ولی حالا محسور زندگی شدم که تو برام به جا گذاشتی
Your face it haunts my once pleasant dreams

صورتت تمام رویا های من رو شکار می کرد
Your voice it chased away all the sanity in me

صدات عقل و هوشم رو از من می گرفت
These wounds won''t seem to heal

به نظر نمیاد که این زخمها خوب شدنی باشن
This pain is just too real

این درد خیلی کاریه
There''s just too much that time cannot erase

اینقدر کاریه که زمان هم نمیتونه اون رو خوب کنه
When you cried I''d wipe away all of your tears

وقتی گریه می کردی اون من بودم که اشکهات رو پاک می کردم
When you''d scream I''d fight away all of your fears

وقتی جیغ می زدی اون من بودم که با ترسهات می جنگیدم
And I held your hand through all of these years

این من بودم که این همه سال دستت رو می گرفتم
But you still have all of me

با این همه، هنوز با تمام وجود مال تو هستم



I''ve tried so hard to tell myself that you''re gone

خیلی سعی کردم به خودم بقبولونم که تو رفتی
But though you''re still with me

ولی اگر چه هنوز با منی
I''ve been alone all along

من همیشه تنهای تنها بودم
When you cried I''d wipe away all of your tears

وقتی گریه می کردی اون من بودم که اشکهات رو پاک می کردم
When you''d scream I''d fight away all of your fears

وقتی جیغ می زدی اون من بودم که با ترسهات می جنگیدم
And I held your hand through all of these years

این من بودم که این همه سال دستت رو می گرفتم
But you still have all of me

با این همه، هنوز با تمام وجود مال تو هستم

me ahhh,

me ahhh. .

نظرات 2 + ارسال نظر
usleech دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://www.usleech.co.cc

Downloade raygan az rapidshare ba emkanate namahdud

مطهره یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:17 http://roshanekoochak.blogfa.com

love this song
it means me a lot...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد